2010. november 5., péntek

Titánia.... újra :)

Túl sok kendőt nem kötöttem, ez tény :) Viszont azok közül, melyek elkészültek a Titánia volt a kedvencem (úgy kötni, mint hordani egyaránt). Mikor erre fény derült a kötős talin, Nöné meglepett egy gyönyörű padlizsánlila tolnai egyágú (ez tényleg az :D) gyapjacskával, amiből meg volt neki kezdve ez a kendő, de azt mondta, hogy nem szereti és nekem adta, hogy fejezzem be :) Naná, hogy nem hagyhattam ott :D :)

Odakinn fényképeztem, semmi vaku, a színek valahogy mégsem az igaziak :(((

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Nos, szakértő szemek láthatják, hogy vérzik azért a kendő :) Erősen számolgattam, tettem vettem, remélve, hogy nem fogy el az anyagom, de a vége fele láttam, hogy mégiscsak muszáj lesz valamit kihagynom. Így kevesebb a mintaegység a kendőben (ezáltal rövidebb) és a szélére a lyukacsos részt sem sikerült teljes egészébe megkötnöm, nagyjából a csipkerész felét le kellett spórolnom. A leláncolásnál erősen imádkoztam, a végén pedig megközelítőleg fél méter fonalam maradt :) Sebaj, azért így sem annyira kicsike, nekem tökéletesen megfelel, szeretem :)
A másik gondom meg az volt, hogy még így is elég termetes a kicsike, s nem találtam megfelelő helyet, ahol blokkolhattam volna, ezt a következő mosásnál igyekszem majd pótolni.

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Ez a kép már elég színhűre sikeredett :)
Lássunk akkor egy-két technikai adatot is :D

Tervező: BadCatDesign
Fonal: Tolnai padlizsánlila egyágú gyapjú
Fonal mennyiség: 400 gr
: 6-os bambusz
Mérete: a közepén mérve a hossza 80 cm, fesztávolság kb. 190 cm

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Nöné, köszönöm szépen (adósod vagyok :D)!!!!!

7 megjegyzés:

Amanda írta...

Jól döntöttél, hogy befejezted. Csodás lett, viseld egészséggel!

Eta írta...

HA nem mondod, nekem nem tűnik fel. :o)) Igaz, nem nagyon szoktam kötni. Ilyen bonyolultat meg végképp nem. Szép lett.

nöné írta...

Nagyon örülök, hogy elkészült, és még szereted is!!!!!!
Azt a... azért nem gondoltam, hogy a fonal nem lesz elég a teljes mintára. Jó, tudom, a 6-os tű marha vastag, eszi a fonalat, de szerintem kellett ez a méret ehhez a fonalvastagsághoz. Jól elfelejtettük megbeszélni, hogy hol jártam a mintában, de ez Téged egy cseppet sem zavart:o)
Használd egészséggel!!!!! És nem vagy adósom, ez a szeretetem jele volt:o)

Macus írta...

Jaj, nagyon szép lett!
Mostanában nagyon bírom ezt a színt, így még jobban tetszik.

Csilla írta...

Ügyes voltál megint. És méghogy alkotói válság meg ilyenek, ugyan nhagyjuk már :D

Irenka írta...

Jó sok fonal kellett hozzá! Nekem nagyon tetszik, viseld egészséggel. És újra megállapítom: fantasztikus a sebességed!

zazálea írta...

Nagyon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails