2010. november 24., szerda

Poppy`s Flower scarf

Amikor Csilla blogján megláttam ezt a mintát, akkor már sejtettem, hogy ezt a mintát én is meg fogom kötni... egyszer majd... így gondoltam :)
Szeretem a virágokat, s ahogy ebben a mintában kinőnek, mint valami nyíló tulipánok, vagy ha épp a másik irányból nézem, akkor mint valami harangvirágok... na igen, azt hiszem meglódult a fantáziám, ezért nem is sokáig várattam magam a minta kipróbálásával :D Ahogyan azt Csilla is megjegyezte, a mintát nagyon könnyű kötni, az első mintaegység után már papír sem kell :))))
Na és ha már.... akkor legyen egyből kettő :D

Előbb ez a sötétzöld készült el, "rendesen" a leírás szerint háromszor ismételve a mintát.
A szegéllyel valójában gondom volt, az egyik benne szereplő jelet nem bírtam megfejteni, hogy mi lehet, ezért az lemaradt, bár úgy érzem nem is igen hiányzik sehonnan sem.

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Tervező: Cheryl Fuller
Fonal: Turis - 80% gyapjú, 20% polyacryl, 210m/50gr
Fonal mennyiség: 100 gr
: 5-ös
Mérete: 150 cm x 50 cm

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

A következő kék lett (nem, nem az enyém, még mindig nem szeretem a kéket :D).
Itt már spóroltam a mintával, csak kétszer ismételtem széltében mivel a fonalam vastagabb volt, mint az előző:

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Tervező: Cheryl Fuller
Fonal: Barka Díva - Afrodité (50% gyapjú, 50% alpaka, 162m/50gr)
Fonal mennyiség: 100 gr
: 5-ös
Mérete: 150 cm x 42 cm

Erős a gyanúm, hogy nem utoljára kötöttem ezt a mintát :))))

8 megjegyzés:

Kriszti írta...

Gyönyörű lett mindegyik. Gratulálok!
Nem is tudom, melyik tetszik jobban. Azt hiszem meg kell keresnem ezt a mintát nekem is.

Macus írta...

Persze hogy ezek is gyönyörűek... :)

nöné írta...

Naaaagyon szépségesek!
Úgy látom, a fertőző vírus kóstolgat Téged is rendesen:o)

bucilla írta...

Csodás lett mindkettő! Szerintem te is elkaptad a csipkevírust;)

amilgade írta...

Csodaszépek!!!!

Irenka írta...

gyönyörű mindkettő! Biztos, hogy nem asztalod a csipkekötés?

Emi írta...

Látod, azt mondtad, hogy nem fogsz csipkét kötni, és mégis beleszerettél. Jó alapanyaggal könnyű. Nagyon szépek a darabok. Gratulálok

gromine írta...

Csodaszép mind a kettő !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails