2009. július 13., hétfő

Papírfonás

Elina remek videóinak köszönhetően, muszáj volt megpróbálnom a papírfonást. Köszönet az útmutatásért!!!
Hááátt, még gyakorolni kell, minden lett csak egyenletes nem :), de olyan, mint a magyar narancs, kicsit sárga, kicsit savanyú, de az enyém... :D Sebaj, a horgolótűim nem panaszkodtak, hogy girbe-gurba, sőt már a fiam is kinézte, miszerint ő is szeretne egy ilyen "ceruzatartót" :))



Mit ne mondjak, a második próbálkozás sem lett tökéletes, húúúú, az még nagyon nagyon messze van. Ja, a befejezéssel vannak gondjaim :) Meg ahogy elnézem a tetejét, még más egyébbel is :), de sebaj, gyakorlat teszi a mester, biztosan fogok még próbálkozni :)

9 megjegyzés:

elina írta...

Draga Kriszta...orulok hogy a videok segitettek. Es most a kosaraidrol....tok jok!!!De komolyan!!!Te ugy latod hogy girbe gorbe, de en ket tokeletes kosarat latok...komolyan elso probalkozasra nem is lehetne jobb.Sok sok gyonyoru kosarak kivanok:-)Puszi Elina

Timici írta...

szerintem is nagyon jók lettek, nem látok bennük semmi hibát:o)

Kangamama írta...

egyébként is, a lényeg a készítés öröme, az meg megvolt, nem?

Kriszta írta...

Igen, a készítés öröme megvolt, nagyon élveztem készíteni, valahogy ezért is jutott eszembe a "magyar narancs" esete :D :D

Csilla írta...

Szerintem is jók lettek. És hát mi is állhatna bennük más mint horgolótűk :o)

Jini Rosabab írta...

Nekem tetszenek ! Tök jók !

amilgade írta...

Juj, nekem nagyon tetszenek!!!!!! Ügyes voltál!!!!

Zsanna írta...

Szia Kriszta!
Nagyon szépek a fonásaid!Bár nekem is ilyen jól menne!További sok sikert és jó egészséget!
Üdv:Zsuzsa.

Kriszta írta...

Kedves Zsuzsa,

Köszönöm szépen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails