2009. július 25., szombat

Papírfonás II. rész :)

Újabb adag a papírfonásból. Ezzel a saját magam részére kitalált "tárolókosárral" rendesen megszenvedtem. Nagyobbnak képzeltem, de nem találtam semmi sablon féleséget, amit beletehettem volna, s így az oldalai nem lettek olyan szépek és egyenesek, mint én képzeltem, hogy lenniük kellene. Végülis ebből megint tanultam valamit :)
Az alján egy darab osb lap díszeleg. Előbb megpróbáltam kartonra papírmasét készíteni, de az felkunkorodott, meg minden baja lett, így a végén azt félretettem, s ezt fejeztem be. Több ilyet gondoltam, hogy készítek, hátha egyszer a kézimunkás cuccaim rendben lesznek. Bár csak a fonalaimnak kellene több hasonlót készítenem, így még alszok egyet (kettőt, hármat) és megálmodom, hogy mit is szeretnék :)

A félretett, megkezdett, selejtes kosárféléből végül levágtam a vezetőpálcákat, ezekből készültek az alábbiak: a fiamnak megígért ceruzatartó,

ezt pedig edényalátétnek gondoltam ki, miközben azzal kísérletezgettem, hogy hogyan tudjam feltekerni ezeket a pálcákat, hogy viszonylag még egyformák is legyenek :D

Végül, ha van kedvetek, nézzétek meg a hugicám próbálkozásait is (sikerült megfertőznöm :D :D :D), ezeket itt találhatjátok. Minden elfogultság nélkül, szerintem nagyon jól csinálja :D


4 megjegyzés:

Csilla írta...

Hú, ezek nagyon jók! Én is elfogadnék egy olyant mint a fölső szögletes kosárka ;o)

nöné írta...

Kriszta, ez zseniálisan jó lett!!!!
Úgy látom, alkalom adtán nekem is meg kell próbálnom ezt a technikát:o)

elina írta...

Hu de jol sikerultek:-)

Kati írta...

Nagyon szépek lettek!:)
Már a múltkor is nagyon szemeztem az újságokkal:D Ezt nekem is ki kell próbálnom;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails