2010. november 4., csütörtök

Laminária.... STÓLA :D

Visszatérve a "szerelem kötésre" :) Azt hiszem, hogy amit hétfő (vagy bármilyen nap) reggel megkezdek és estére be is fejezek, azt bátran lehet szerelem kötésnek nevezni :)
Amikor megjelent a blogokon a Laminária kendő, egyáltalán nem hatott meg.... Azután megszületett az Echo flower, mire Nöné azt mondta, hogy ez után a Laminária már simán megy :) Viszont még mindig nem vonzott ez a háromszögű kendő...
Ekkor találkoztam a Laminária stóla változatával! Na igen, ez már megmozgatta a fantáziámat :))))), olyannyira, hogy hétfő reggel megkezdtem, s estére be is fejeztem, csak a blokkolás maradt másnapra :D

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Fonal: Tolnai bordó egyágú gyapjú (már ha lehet a szétszedett kétágút egyágúnak nevezni :D)
Fonal mennyiség: 170 gr
: 5,5-es bambusz
Mérete: 50 x 200 cm

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Nöné - az este befejeztem a Titániát is, azt viszont még blokkolnom kell, így azt később mutatom :)

14 megjegyzés:

Eta írta...

Juj! Ez gyönyörű! Nem csodálom, hogy beleszerelmesedtél. De hogy egy nap alatt...!! :o)

Főkolomp írta...

Meseszép! És egy nap alatt!!! Milyen varázstűkkel bírsz te???
Én bele se mernék kezdeni egy ilyen csipkébe, már a neve is bonyolult nekem...

Amanda írta...

Ismétlem önmagam, de belendültél!
A laminak ezt a változatát nem ismertem, eddig. Nagyon szép lett, jó színe van. Viseld egészséggel!

Csilla írta...

Szépen és gyorsan elkészült, ügyes vagy!

nöné írta...

Krisztám, Te egy csoda vagy! Nagyon szép lett a Lami stóla, és alig várom, hogy láthassam a Titániát!

Klaudia írta...

Jaj de szép! Ezzel most engem is megfogtál, mert jó-jó tetszik a háromszögletű is, de hát mire én azzal végeznék! Ezek viszont egyforma hosszú sorok:) Kösz az ihletet!

amilgade írta...

Ez valami gyönyörű!!!! Csodálatos a színe!!!

Dana írta...

Este superb şalul, la fel şi culoarea. Felicitări Kriszta!

Macus írta...

Ez nagyon-nagyon szép. :))

Kriszta írta...

Köszönöm szépen lányok :)
Mulţumesc frumos Dana :)

elina írta...

Tisztara el alt a lelegzetem. Ez valami csoda...es egy nap alatt!!!! Hihetetlenm vagy....:-)

Bea írta...

Ez szép, gratula!

bucilla írta...

Gyönyörű lett Kriszta!
Én meg büszke voltam magamra, hogy 2 nap alatt kötöttem az utolsó előtti kendőmet....most már nem is vagyok az:)

Irenka írta...

Elképesztő vagy! Hány órát kötöttél azon a napon? Gyönyörű a stólád!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails