2009. október 9., péntek

3D-s angyalka leírása :)


Már csak azért, hogy ha a másik lapos volt, akkor ez legyen 3 dimenziósnak keresztelve :)
Hát lányok, én még ennyit életemben nem kínlódtam, mint ennek a leírásával :)
Csak reménykedni tudok benne, hogy először is ki tudjátok olvasni, másodsorban meg, hogy valamennyire érthető is, csak mert a rajzok, na.. azok igazán rémesek....
Azt még hozzáteszem, hogy ennek az eredeti változata, ha jól emlékszem, akkor egy Burda Karácsonyi lapszámban jelent meg, több, mint 6 éve. Az én leírásom
kicsit eltér az eredetitől, a könnyítés érdekében én már változtattam rajta imitt-amott :)))

Amit nem írtam le az a feje:
én úgy szoktam, hogy előbb kötök egy hurkot, ami majd az akasztója lesz neki, szemre mért nagyságúra - ebbe a hurokba kezdem el úgy, hogy 5 láncszemet készítek, melyet körré zárok, erre az első sorom 5 rövidpálca,
2. sor - 10 rövidpálca, 3. sor - 15 rövidpálca, 4. sor - 20 rövidpálca, 5. sor - 25 rövidpálca...
Ezen a ponton szoktam kitömni a fejét egy fél sminkletörlő vattakoronggal (de a célnak bármi megfelel), na és a hurkot kihúzni a színére, ha még nem lenne ott.
A 25. rövidpálcás körből még hármat készítek (összesen 4 kör - ez a feje közepe). Innen fogyasztás következik - 20,15, 10, 8 rövidpálca...
Az utolsó körben normálisan 5 rövidpálca kéne legyen, én csak azért hagyok 8-at, mert a következő körben 32 egyráhajtásos pálca következik, és a 8 rövidpálcára egyenként 4-4 egyráhajtásos pálcát könnyebb készíteni :D :D
A továbbiakban a leírtak szerint haladok.

Itt és itt megtalálhatóak a képek nagyítható változatban :)
Amikor ezzel mind megvagyok én szoktam kicsit keményíteni is, ami után formára igazítom mondjuk egy hosszabb nyakú üveg száján, vagy amire ráfér, és hagyom megszáradni.

Ez a méret, ami a fenti képen látható, olyan 6,5 cm magas, 60-as horgolócérnából készült 0,60-as tűvel, viszont érdekes kipróbálni vastagabb cérnából, vagy fonalból is :) Az alsó képen már 3-as horgolótűvel készültet láthattok, ami már magasabb, mint a kávéscsészém :)

Mindenkinek jó kísérletezgetést, ha valami nem teljesen érthető sikítsatok nagyokat, és ha nem túl nagy kérés részemről, akkor szeretném látni, vagy tudni, hogy mire jutottatok :))))

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm Kriszta az angyalkákat. Bár van egy kis problémám. Hiába kattintok rá, nem nyitja meg a nagyobb képet. A mamuszos képet a blog kinagyitja, a angyalkásakat nem, :-(. Az is lehet nálam a hiba.
Nem tudnád nekem elküldeni e-mailben? Kérlek szépen !
jinibab@gmail.com

Nóra írta...

Szia!

Nagyon tetszik az angyalka és próbálom is megcsinálni:)Csak egy kérdés: Amikor a három-láncszemes íveket csinálod, akkor hova öltöd a közöttük lévő rövidpálcákat??köszönöm!!

Kriszta írta...

Szia,

Az előző sor íveinek a közepére.

cler írta...

már régóta keresgélek angyalka mintát, mindhiába. Ez tökéletesnek tűnik! :-) Remélem nekem is sikerül ilyen profin kiviteleznem majd! Sajnos a képeket nem tudtam nagyban megnyitni... Esetleg nekem is el tudnád küldeni a képet e-mailben? A címem: sz-agi@freemail.hu

Köszönöm szépen!

Ági

Unknown írta...

Kedves Kriszti,
nagyon megtetszett a horgolt angyalkád, el tudnád küldeni nekem a leírást?
Cím: provosinszki.monika kukac gmail.com

Előre is köszönöm!

Unknown írta...

Kedves Kriszti,
nagyon megtetszett a horgolt angyalkád, el tudnád küldeni nekem a leírást?
Cím: provosinszki.monika kukac gmail.com

Előre is köszönöm!

Unknown írta...

Kedves Kriszti!


Nagyon megtetszett a horgolt angyalkád, el tudnád küldeni nekem a leírást?
Sajnos,itt nem tudom elolvasni.
Hálás köszönet előre is.
kasparne@gmail.com

Zsu írta...

Kedves Kriszti,
Nagyon megtetszett a horgolt angyalkád, el tudnád küldeni nekem a leírást?
Előre is köszönöm.
zsuzsa.molnar11@gmail.com

Unknown írta...

Kedves Kriszta!
Nagyon tetszik a horgolt angyalkád, légyszi küld el nekem is a leírását!
Előre is köszönöm!
Lantos Betti : korbetti@freemail.hu

rosiene írta...

Szia!

Nagyon tetszik az angyalka. Átküldenéd a mintát? juhaszadri@gmail.com
Köszönöm!

Juhász Adrienn

rosiene írta...

Szia!

Nagyon tetszik az angyalka. Átküldenéd a mintát? juhaszadri@gmail.com
Köszönöm!

Juhász Adrienn

Häkel írta...

Szia Kriszta!
Nekem is nagyon tetszik az angyalkád, nekem is el tudnád küldeni a leírást?
szgerdi20@gmail.com
Köszönöm!

Egyedné Adri írta...

Szia Kriszta!
Nekem is nagyon tetszik az angyalkád, nekem is el tudnád küldeni a leírást?
herbai.adrienn@freemail.hu
Köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails