2009. november 22., vasárnap

Ez + az...


Sokminden nem készült az utóbbi időben, de azért mutatom...
Rendelésre készült tíz angyalka tíz haranggal, ebbe Hugicám is besegített, nekem valahogy nem volt most úgy kedvem és hangulatom a készítésükhöz, ahogyan kellett volna...
Próbálkoztam az aranyszállal is, nekem kifejezetten tetszik :)

A lányok sapkájának a mintájára készült Hugicámnak is egy sapi...

... és készült még kérésre egy kislánynak sapka és sál... mivel szabadkezet kaptam, így gondoltam kipróbálom, amit régóta szerettem volna, történetesen arra voltam nagyon kíváncsi, hogy hogyan mutatnának a hatszögek a sapkába beépítve. Nekem nagyon tetszik, olyan, mintha virágok lennének :) A maradék anyagból pedig kitelt még egy sál is, így elfogyott a Detti kardigánjából annó megmaradt rózsaszínem és pirosam is, és a maga 166 grammjával megy a fonalfalóba is :)
És végül, de nem utolsó sorban, Elinától visszakaptam az alábbi díjat. Előbb azt gondoltam félreértés lehet, hiszen ő is tőlem kapta, de megnyugtatott, hogy nem értettem félre semmit sem, mert "imádja" a blogomat :) Elina drága, nagyon szépen köszönöm!!!!

És akkor most röstellem magam, mert Katicától is megkaptam ezt a díjat, de sajnos nem vettem észre :(((( Drága Kata, neked is nagyon szépen köszönöm!!!!!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, te is jòl belehùztàl ebbe a fonalfalàsba. Szèpek a cuccok, amiket horgoltàl, foleg a ròzsaszinek nagyon tetszenek.
Te is kaptàl tolem egy ilyen dijat a màsik blogomon, csak jòl elhallgattam eloled. :-)

Kangamama írta...

Nagyon különleges sapkát készítettél!!

Csilla írta...

Nagyon szép ez a sapi, de nálam a hópelyhed a nyerő. Anyum gyárja most a harangokat és angyalokat halomra :) Én meg húzzok kötni :)

Macus írta...

Már nagyon vártam, hogy lássak nálad valami szépet megint. Csodállak a gyönyörűségekért.
a kislány sapkája csudajó lett. Szerintem nagyon különleges.
Macus

elina írta...

Bizony bizony...imadom:-DDDD es ezt az uj virag sapit is. Ha a gyerkoceim meggyogyulnak azt hiszem en is kiprobalom:-)))

amilgade írta...

Az a rózsaszín sapi nagyon jó lett!!!

...tiktakro... írta...

dar ce frumoase si gingase sunt croseturile tale de Craciun !! steluta este favorita mea :), dar si celelalte se ridica la un nivel inalt! esti fantastica cit de fin poti sa crosetezi...ti-a spus Csilla ca a vazut la mine cum ingerasul de la tine sta pe inimioara de la ea ? agatati amindoi pe lampa mea alba....;)

szazu írta...

Nagyon tetszenek a harangok és az angyalok, leginkább azért, mert nekem is ilyesmit kéne gyártanom, de még rajzos mintát nem találtam, brühühü És persze a többi munkád is csodálatos!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails