2012. február 1., szerda

Táskák

Az úgy volt, hogy.... :))))))
A facebookos csoportba Nóri belinkelt egy mintát, amiből végülis táska lett, bár első ránézésre terítőnek látszik :) Birizgálta a fantáziám, hogy hogyan lesz egy terítőből táska, nos hát így :)))
Előbb meghorgoltam a lilát, a megadott minta szerint, s milyen az én formám, az utolsó két körre már nem lett elég a fonalam :((( Gond egy szál se, lebontottam és kissé átértelmezve a mintát, Krisztásítva :D, meghorgoltam még egyszer :D
Ez ilyen lett:

Fonal: 90% pamut, 10% "más szálak" :D (andere Fasern - így írja), Super Sun, 50 gr/100 m, felhasznált mennyiség 200 gr, 3,5-es horgolótű

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Az ananászminta amúgy is nagy kedvencem lévén, gondoltam akkor kísérletezek még egy kicsit. Az eredeti minta nyolcszög volt, ami nekem némi módosítás után hatszög lett. Gondoltam egy merészet, hogy ha nyolcszögből és hatszögből is megy a táska forma, akkor négyszögből miért ne menne :)))) Kerestem egy másik ananászmintát, ami már eleve négyszögű. Mondjuk a minta szerint egy gyönyörű takaró egyik eleme, na de apróságokkal nem foglalkozunk ugye? :D
Ez ilyen:

Fonal: 55% gyapjú, 45% polyacryl, Dukaten Standard, 100 gr/300 m, felhasznált mennyiség 100 gr.

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Nos, ma a minta és a forma is nagyon tetszik. Viszont vastagabb fonalból, lásd, mint a lila pamut, szerintem nem jön ki olyan szépen, mondhatnám, hogy kissé rusztikus a formája :)))) A barna az egy gyapjúkeverék, ebből sokkal szebb lett az esése, szerintem.
Ez a két táska is megy a fonalfalóba, úgyhogy mivel eltelt január, ideje oda is összesítenem egyet :)

3 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Nagyon vagányul néznek ki!!

nöné írta...

Nagyon ott vannak ezek a tatyók!

Kriszta írta...

Köszönöm szépen lányok :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails