2012. január 17., kedd

Szatyor :D

Az idei év első "termése" egy szatyor :D
Az úgy volt, hogy volt nekem egy szatyrom, amit nagyon nagyon szerettem, mert épp akkora volt, hogy hurcolni tudtam benne az aktuális kézimunkám, a füle épp annyira volt hosszú, hogy kényelmesen elfért a vállamon, s nem utolsó sorban még narancssárga is volt :D
Ám ahogy a kedvencekkel lenni szokott, előbb utóbb elindulnak az enyészet útján... Így történt ez most is, hogy előbb egy kicsi helyen kilyukadt, utána egy nagyobb helyen elszakadt... Ekkor jött az ötlet, hogy némi maradék fonallal talán még megmenthető...

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

És tényleg :))) Megmaradt a kedvenc kategória, ráadásul sikerült 300 gramm fonalat falnom is, amivel indítom az idei fordulót :)

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Lassan én is túlélem "alkotói válságomat"... legalábbis nagyon remélem, és dolgozom is rajta :)


4 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Klassz napsugaras szatyrod lett! Jólesik még ránézni is:)

Kriszta írta...

Köszike :)
Ugye? Ebben a szürke, borongós időben én is annyira kívánom a színeket, s így legalább kéznél vannak :D

Csilla írta...

Tényleg jó rá nézni is ebben a ködös időben, vidám tatyó lett.

Irenka írta...

Bohókás, vidám, és vállon hordható - nagyon tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails