2010. április 12., hétfő

Született tehetség....?! :))

Újra díjat kaptam, ezúttal Silerika kedveskedett nekem! Vitatkoznék, mert hát nem is én lennék, ha nem tenném, de most kivételesen nem tehetem, mert szabályok kötnek :)))

A szabályok:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül. - na erre céloztam :))))

2. A logót kirakom a blogomba. - ezt megtettem itt (külön aloldalt nyitottam a díjaknak, amiket tőletek kaptam, itt szépen egy helyen vannak :D)

3. A szabályzatot kirakom a blogomba. - megtörtént :)

4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet. - azon megfontolás alapján, hogy igencsak mindenfele járt már a díj, és senkit sem szeretnék terhelni sem, szerintem ezt a pontot mégiscsak megszegem... vagy nem azért vannak a szabályok, hogy legyen mit megszegni??? :D :D :D

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba. - rajta vagyok :)

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba. - Silerika ajándékozott meg, 2010. április 8-án!


Lássuk a tesztet:


Teszt:


Név: Kovács Krisztina

Becenév: Kriszta - határozottan Kriszta!!!!!

Lakhely: ház :))

Születési hely: Nagyvárad

Magasság: 164 cm

Névnap: augusztus 5

Foglalkozás: menedzser asszisztens, pályázatíró, pályázatkezelő, szervező - alias titkárnő :)))

Testvérek: egy Hugi (5 évvel fiatalabb tőlem)

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelv: magyar, román :(

Gyűjtemény: rongyok, fonalak (minden ami hasznosítható, bár azon a véleményen vagyok sajnos, hogy egyszer minden jó lehet valamire, ezért nem sűrűn dobok ki dolgokat :D)

Cipőméret: 38

Iskola: líceum

Kedvencek: romantikus könyvek, filmek, zenék, színben narancssárga, bordó, barna árnyalatok :), kávé forever :D, stb...

Zsebpénz: mi az?

Álom: utazni, világot látni (a piramisokat nagyon szeretném), repülőn ülni és még van sok-sok.... :)

Háziállatok: van egy kutyánk... a többi meg némi átalakítással ehető...


Aki mégis szeretné a díjat, az fogja és vigye :)) nagy szeretettel adom mindenkinek!


2 megjegyzés:

Silerika írta...

Örülök, hogy nem ellenkeztél még sem!! :o))

HH írta...

Szia Kriszta!

Ne ellenkezz,mert valóban az ilyesmire "születni" kell.A Te munkáidon látszik,hogy szeretettel készültek.Áldás vagy a családodnak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails