2010. április 20., kedd

Lujzi :)

Régóta olvasgatom Aledi és Vacskamati blogját, aminek eredményeképp régóta érlelődik bennem, hogy kipróbálnám a babavarrást is :) Annyira szép babák születnek a kezeik alatt :)
Mivel a kötés, horgolás nem megy mostanában, ezért úgy gondoltam itt az ideje, hogy megszülessen az én babám is.

Származási hely: Lujzi baba

Tudom, hogy nagyon nagyon sok kívánnivalót hagy maga után...
Igen csálé is szegénykém, amit a ruhácskája kissé ugyan eltakar :), de én tudom, hogy az...

Származási hely: Lujzi baba

Kicsit hajhiányos is, mert elfogyott a kísérletezésre szánt fonal, de ez sem annyira feltűnő...

Származási hely: Lujzi baba

Lujzi névre hallgat.. és... imádom!!! :)))
Ami nagyon érdekes volt, hogy szinte alakította magát. Az Aledi blogján található leírás szerint kezdtem a fejével. Mivel sem jó minőségű töltőanyagom, sem gyakorlati tapasztalatom nem volt, ezért már a fejének sem lett olyan szép formája, mint szerettem volna, na de gondoltam lássuk akkor, te mi akarsz lenni :)))

Származási hely: Lujzi baba

Egy horgolt kör képezi a "skalpját", amire rá lettek csomózva a "hajszálai". A gyerkőceim kíváncsian lesték Lujzi születését. Amikor megkapta a haját, Tomi felkiáltott, hogy "jé, hogy hasonlít rád anya" :D :D :D Ez nagyon izgi volt :)
A végére Őnagysága 16 cm magasra nőtt :))

A végén Lujzi kapott egy csipkeszélű alsóruhácskát, és egy piros pöttyös karton köténykét. Ezt is a hiba kategóriába sorolom, hogy rögzítettem rajta a ruhácskát, de gondoltam ez így elsőre jobb lesz.
Azért olyan nagyon nem lehet rossz, mert Detti már el is kunyizta tőlem (pedig abszolut gonosz lévén magamnak szántam, mint prototípust), én meg mit tehettem volna, jó éjt kívántam nekik :))) - de megígérte, hogy másnap ő varr majd nekem egy babát :D
Azért jó sora van Lujzinak, mert rögtön egy szív alakú párnát kapott ágyacska gyanánt Dettitől :)))

Származási hely: Lujzi baba

Szerintem lesz még kísérletezgetés részemről a témában :))))


5 megjegyzés:

Eta írta...

HA Dettinek megtetszett, nem ehetett olyan rossz. .o) Jó, hogy leírod a tanulságokat. Kézzel vagy géppel dolgoztál?

nöné írta...

Ügyeske vagy! Nyilván az első, mint prototípus általában nem tökéletes, de nyilván a hibákat és praktikusabb ötleteket őáltala lehet kikísérletezni, hogy egyre tökéletesebb nevű babácskák születhessenek! Hajrá!!

Macus írta...

nagyon édi lett a baba.
Miért nem megy a kötés meg a horgolás?

Csilla írta...

Elsőre egész jó lett. Én vagy 5 éve varrtam babát először és azóta utoljára, de tervben van. Az egy jó nagy baba volt, kb 35-40 cm a keresztlányomnak készült mikulásra

HH írta...

Mire unokáid lesznek,tökéletesen belejössz! Különben is,szerintem nagyon jól néz ki. Van egy csomó régi kötő-horgoló füzetem (Fürge Ujjak) a 60-70-es évekből,és azokban is vannak ilyen kis figurák.Az egyik kedvencem a kínai kertész. Beszkennelem képfájlként,és beteszem a blogomba,ahonnan le tudod venni,aztán megalkothatod.Persze csak akkor,ha van hozzá kedved.Vagy pedig felteszem a weboldalamra,mert úgyis tervezek ott egy hasznos időtöltéseknek való külön részt.

Ui.: Olyan jó itt nosztalgiázni Nálad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails