2009. október 9., péntek

Leírások


Kérésetekre, ez itt a lapos angyalka rajza, ha nem boldogultok vele, akkor kiabáljatok :D

Bocsika, tudom, hogy a kép nem nagyítható ki, bár az okáról halvány sejtelmem sincsen :( Ugyanúgy tettem fel, mint az összes többit, sőt, levettem, újra feltettem, és mégsem nagyítható... Ha valaki tudja az okát, akkor szívesen venném a segítséget!! Addig is, nagyon szívesen elküldöm emailben annak, aki kéri :) Itt megtalálható nagyítható változatban :)

A másik angyalkát úgy tűnik le kell rajzolnom, mert a leírásomat nem találom, de megpróbálom, tudjátok, csak értetek, csak itt és csak most :D

Elina kérésére pedig jöjjön a mamusz :)
Lucynél találsz egy nagyon jó leírást a négyzetek elkészítéséről, ha mégsem menne, akkor szólj, és megpróbálok segíteni.
Ez itt pedig egy rajz, az elkészült négyzetek összeállításáról (a képet, és az ötletet, egy tvn.hu-s albumban találtam, elnézést, de már nem tudom, hogy pontosan melyikbe is):

Viszont, a kész mamusz mérete nagyon nagyban függ a fonalválasztástól, ezt még annyira nem sikerült kitapasztalnom, hogy hanyas lábra milyen, mekkora, mennyi..... Ez a prototípus maradékokból készült, a fonal vastagságát nem igazán tudom, kb. olyan 3-3,5-es horgolótűvel horgoltam, és nagyjából olyan 38-39-es lábra jó. Jó kísérletezést :)))


1 megjegyzés:

nöné írta...

Te egy nagyon szépséges (mint a horgoltad) és kedves angyalka vagy! Nagy-nagy cuppanós puszi a magyarázatokért!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails