2011. augusztus 31., szerda

Salomon csomó

Elég régóta tervben van nálam ennek a Salomon csomónak, vagy más néven Lovers knot-nak a kipróbálása. Most értem oda, hogy tűt cérnát ragadva egyik csomót a másik után horgolva testet öltsön az elképzelésem :D
S ha már lúd legyen kövér, egyből három verziót is készítettem :D

Az első háromszög alakú, nagyon színes fonalból (amiből sajnos nem volt több, hogy nagyobb legyen). Nagyon rövidek a színátmenetek ebben a fonalban, ezért nem nagyon tudtam elképzelni, hogy mi lehetne, de ezzel a mintával kifejezetten jól mutat szerintem.
Méreteit tekintve olyan 90 centi széles, és kb. 60 centi a hossza középen.

Származási hely: Kendők

Legyen akkor sál és stóla közötti átmenetben is :D
Sálnak széles (30 cm a szélessége), stólának viszont meg keskenynek gondolom. A hossza 120 cm, ami szintén lehetne hosszabb is, viszont a 150 gramm fonalból ennyire futotta. Azért így sem rossz szerintem :D

Származási hely: Kendők

Végül (bár valószínűleg nem utolsó lesz a sorban :D) szintén háromszög alak.
Fonal barka Bóbita (paprika, ha jól emlékszem) 2 gombóc, vagyis ez újra a 300 méteres projektekhez tartozik.
Méretei: hossza 120 cm, szélessége 60 cm (bár ez sokkal többnek látszik, amikor az ember lánya magára kapja). Ez a kendőcske már kapott némi kis szegélyt is.

Származási hely: Kendők

Végeredményben ez is egy könnyű, mutatós, haladós (a két kendő és a sál két este alatt készült el) és nagyon hálás minta szerintem, mivel vékonyabb, vastagabb, egyszínű illetve színes fonalból is jól mutat :)), ezáltal a fonal függvényében lehet a végeredmény elegáns, vagy sportos, vagy fiatalos..... húú mennyi variáció :D

12 megjegyzés:

nöné írta...

Jó kis minta, az biztos, én most elvetemült módon csipkefonalból böködöm, ha unom a filzwollét:o) Érdekes a kettő egymás utánisága:o)
Egyet nem szeretek a mintában, hogy ha kicsit elkalandozok, nem sikerülnek közel egyformára a hurkok:o(
A Te variációid helyesek!

Kriszta írta...

Köszi lányok!
Nöné, az tényleg érdekes, a kettő egymásutánisága. Én is így vagyok vele, hogy van a tűmön vékony is meg vastag is, kicsit fura amikor cserélgetem :D Hú, csipkefonalból biztos eszméletlen szép lesz!

Unknown írta...

Hűha, de szépségesek lettek! Én is csipkefonalból tervezem, de egyenlőre csak terv, a szemgyulladásom keresztülhúzta a számításaimat! :(

bucilla írta...

Nagyon jópofa ez a minta, gyönyörű lett mindhárom verzió:)

Annamari írta...

Fogalmam nincs mitől és hogy lesz ilyen, de ez jól néz ki!

Kriszta írta...

Szilvi - remélem hamar meggyógyulsz, szorítok neked!
Bucika, Annamari - köszönöm szépen!

muzsi írta...

a háromszög alak hogy alakul ki? én még csak a barkás leírásos téglalap verziót értem :)

nagyon szépek lettek! különösen a piros tetszik

Kriszta írta...

Hihi, én meg pont azt nem értem :)
A háromszöghöz 4 hurokkal kell kezdeni, utána a sor elején és végén három hurokkal indulsz és végzel, így minden sorban szaporodik az oldala.

muzsi írta...

Kriszta, ezt el sem hiszem :))))
Köszi a választ!

Kriszti írta...

Már megint mennyi szépség egyszerre. Hihetetlen milyen gyorsan elkészülsz 1-1 kendővel.
Én még csak a barkás leírás értelmezésénél tartok..

Kriszta írta...

Muzsi - pedig de, sajnos inkább csak rajzokból értek :) és nagyon szívesen!
Kriszti - köszönöm szépen!

Mosolyrend Évi :) írta...

De szépek!
A háromszög alak ebből amintából számomra is talányos .)
Nagyon klasszak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails