2011. július 29., péntek

Újabb kendők, sálak....

Úgy tűnik mostanában erősen rá vagyok kattanva a kendőkre és a sálakra :D

Ez a kékes gyakorlatilag ugyanolyan, mint a barna volt, méretét, mintáját, súlyát tekintve akár ikrek is lehetnének:

Származási hely: Kendők

A színe itt jobban látszik:

Származási hely: Kendők

Ez a világoskék pedig lehetne a menta ikertestvére, bár nem az :) Méretét tekintve ugyanakkora, súlyra is 100 gramm, két gombóc Bóbita van benne.

Származási hely: Kendők

És hogy mégis miért nem lehet az ikertestvére? Első ránézésre a minta a jól ismert SBS. Amiben különbözik tőle, hogy ott 7 darab egyráhajtásos pálcás csoportok vannak, itt pedig csak 5 darabosak, ez pedig megengedi neki, hogy Elise Shawl néven fusson :))))))

Származási hely: Kendők

Ettől függetlenül imádom mindkét mintát, annyira szép és izgalmas, hogy akárhányszor meghorgolom a fonal vastagságától, színétől függően mind más és más a végeredmény, nem tudok betelni vele :D

Ő pedig egy újabb sál, Elina mintája alapján, én elnevezem most kagylómintásnak :D (ezzel a mintával sem bírok betelni :)))))
Amiben más, mint az eddigiek, hogy a kezdő láncszemsorra kezdtem a mintát egyből (ahogyan azt normálisan kellene :D).

Származási hely: Kendők

Jóóóó hosszú, 210 cm és 26 centi széles (a súlyát elfelejtettem lemérni) és imádom a színeit :)
A fonal 75% gyapjú, 25% műszál, olyan jó puha, kicsit bolyhos is:

Származási hely: Kendők

Sajnos csak azt tudom ígérni, hogy lesz még kendő meg sál :D

Jaaa, és Andi ha jársz erre, kész van a tied is, 2 méter hosszú, 26 centi széles:

Származási hely: Kendők

12 megjegyzés:

nöné írta...

No, Te aztán tényleg bekendőztél, sálaztál. Szépek, egytől egyig.

Kriszta írta...

És még nincs vége :))))) Most két új modellen dolgozom, ezek meg maradnak kikapcsolódásnak :D

Jucus írta...

Csak ámulok és bámulok! Annyira szépek!

Macus írta...

Teljesen megértelek kendő és sál tekintetében. én is így vagyok most ezzel. Ezt a kagylós sálat én is megcsinálom másik fonalból. A kendő is tuti meglesz nálam is megint. ezek az új munkáid is gyönyörűek: ahány szín és fonal, mintha annyi minta lenne...

amilgade írta...

Annyira csodásak!!!!
Kriszta a segítségedet szeretném kérni. Tudsz olyan oldalt, ahonnan egyszerűen megtanulhatok horgolni??? Ugyanis kb. 2 éve volt a kezembe horgolótű, és akkor is csak az alapokat tanultam meg.

Unknown írta...

Te jó ég, tényleg belelendültés a sál és kendő horgolásba. Én is most lettem kész egy kendővel (strandolni használom majd), hasonló, mint a te kéked, bár az enyém SBS minta, és pont ma blokkoltam. Nagyon tetszik a sál mintája is, ha lehet ellopom, és horgolok egyet kedvenc anyósomnak. További jó horgolgatást!

Kriszta írta...

Ugye Macus? Ezért nem bírok én sem leállni :D
Amilgade, Szilvia - küldtem mailt :)

Brigi írta...

nagyon szepek lettek, milyen gyorsan bujnak ki a kezed kozul ezek a salak kendok!

Amanda írta...

Nagyon szépeket készítettél.

Kriszta írta...

Brigi, Amanda - nagyon szépen köszönöm! :)

Irenka írta...

Ezek nagyon szépek! Ha megtanulok végre horgolni, ahhoz innen veszem a lendületet.:)

Kriszta írta...

Hajrá, szerintem simán menne neked is :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails