2011. január 3., hétfő

2010. utolsó - 2011. első bejegyzés :D

... már csak azért, mert némi elmaradást is hoztam, meg már ideit is :D ... na de kezdjük az elején :)

Először is nagyon szépen köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, akiknek nem viszonoztam volna, illetve minden erre járónak, Boldog Új Évet kívánok!!!!

Az ünnepek elteltek, jól teltek :D
Volt szép kicsi fenyőfa, ami várja a kiültetést (persze a díszek leszedése után :D)

Származási hely: Collages


Az egész ünnepben az volt a legszebb, hogy itthon voltak Hugomék is, így együtt volt a család. Ennek örömére volt ökörködés:

Származási hely: Collages


és sok sok huncutkodás is:

Származási hely: Collages


Kaptam sok szép ajándékot, blogos barátoktól is.
Csillától egy nagyon szép nyakmelegítőt, amit azon melegében, hogy megkaptam fel is avattam:

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

(a képet tőle nyúltam le, az enyém nem sikerült olyan szépre :D)

A horgo-blogos játékban Ruju-nak jutottam :D, tőle egy nagyon szép angyalkát kaptam:

Származási hely: Collages

Teodorától egy sok csomó szépséget, amit elfelejtettem nagy örömömben lefotózni :(
Viszont volt a csomagban egy nagyon nagyon szép pihe-puha fonalacska, amibe azon nyomban beleeresztettem a horgolótűt, így szenteste már egy vadiúj sálacskával mehettem templomba:

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Mondjuk az ünnepek alatt sem bírtam ki, hogy semmi kézimunkafélét ne kövessek el, így szilveszter estére már volt egy új mellényem is :D

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Na meg van egy megkezdett nagyobb projektem is, miszerint ágyneműtartó készül papírfonással.. nem haladok valami gyorsan vele, ahogy jövök megyek fonok rá egy-egy sort, na meg az időzítésem sem volt a legjobb, hogy mikor kell ilyesmit elkezdeni :D, de azért szerintem pár nap múlva kész leszek ezzel is :D

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

S végül, de nem utolsó sorban az idei év első darabkája egy lánykám által "zoknisapkának" nevezett sapi, ami állítólag most nagyon divatos :) S mit lehet tenni ilyenkor egy anyukának, ha divatos, akkor legyen :D

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Kívánom, hogy mindenkinek teljesüljön minden terve, álma, vágya!


7 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Boldog Új Esztendőt kívánok a legdolgosabb leánykának, Neked!

Macus írta...

Boldog új évet!

Nagyon sok szépséget hoztál. Ügyes vagy.

Irenka írta...

Fantasztikusan serények a kezeid!
Boldog új esztendőt!

Eta írta...

Hű, nagyon jó színe van annak a sálnak meg a ... mellény?, kardigán?-nak. És milyen gyors vagy, én biztos egy hónapig szórakoznék egy ekkora darabbal - ha egyáltalán.

Amanda írta...

Boldog új évet!
Szépek az ajándékok, amiket kaptál. A tempódra mindig is irigykedtem, mennyi új darab milyen rövid idő alatt!

Dana írta...

La multi ani!

Névtelen írta...

BUÉK neked is :D, Nagyon ügyi vagy! Bárcsak én is ilyen gyorsan tudnék horgolni! A lányodnak NAGYON jól áll a sapi !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails