2010. szeptember 10., péntek

Bézs boleró

Újabb boleróval lettem kész...
Sajnos ma el is vitték tőlem, pedig szerettem volna holnap magammal vinni mutogatni, na de ez van :)

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Mintája szinte ugyanaz, mint a bézs kardigáné volt, nagyon picikét változtattam csak rajta, azt is csak a lelkem üdvéért, miszerint nem készítek egyforma dolgokat :))))) A különbség még annyi, hogy itt a négyzetek rombusz alakban lettek egymáshoz illesztve.

Származási hely: Fonalvarázs 2 - 2010

Az anyaggal kicsit megjártam, mert mikor a vízben lubickolt a szentem, csak akkor tűnt fel, hogy az utolsó gombóc, amivel a szélén dolgoztam (meg egy fél négyzet az elejében), valamivel sötétebb árnyalatú. Szárazon semmit nem vettem ebből észre, és szerencsére száradás után sem volt feltűnő a különbség, úgyhogy a tulajdonosa szerencsére elégedett volt :)

6 megjegyzés:

Eta írta...

De jó, hogy megvagy! ÉS megint milyen szépet alkottál. Én is büszke vagyok rád. :o)))

Amanda írta...

Nagyon szép lett! Tényleg szerencse, ha szárazon nem látszik. Én is jártam már hasonlóan, olyan bosszantó tud lenni, ha nem egyforma két gombolyag fonal.

amilgade írta...

Ez is csodaszép!!!

nöné írta...

Ez nagyon ott van:o)

PETUNIA írta...

Pompás darab .o)

elina írta...

De szép!!!!És látni hogy milyen precízen dolgozol...imádom a munkáidat!:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails