2010. július 12., hétfő

Rövid hírek :))))

Nos, az úgy volt, hogy....
Tamara, a húgom nagyobbik leánykája az idén is nálunk nyaralt két hetet. Eközben próbálkozott a horgolással is (amit már otthon is megtett):

Származási hely: Collages

Eredmény (még) nem született ugyan, de annyira aranyos volt, ahogyan koncentrált, próbálkozott!!!

Ennek hatására Detti is kedvet kapott, hogy újra a kezébe vegye a horgolótűt! Az alapokat picit gyakorolva előbb, szép kis nyakláncokat készített, kezdetnek egyből 4-et :))) Csak halkan súgom, nehogy meghallja, remélem nem hagy alább a lelkesedése nagyon hamar :)
Bocs a képért, ez nem sikerült :(

Származási hely: Collages

Nagyon tetszett, ahogyan elkezdett kísérletezni a formákkal (saját kútfőből), így született ez a négyzet alakú medál:


Az első két nyaklánc:


A narancsárga lánc sárga virággal volt a legelső próbálkozása, ezt pedig én kaptam meg ajándékba :


S hétvégén húgicám is nagyon belehúzott, az ő keze munkája nyomán születtek hajpántok, nyakláncok, karkötők és fülcsik:



Jaj, annyira szeretem én ezt, ahogyan napról napra fejlődnek, kitalálnak dolgokat, imádom őket!!! :)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon aranyosak!!!! Olyan jò, hogy van utànpòtlàs! :-)

Atkáriné Terike írta...

Jaj! Nagyon örülök én! Örülök hogy a fiatalok megtanulnak horgolni! De jó !

Kriszta írta...

Igen, én is ezért örülök a legjobban :) És a legszebb az egészben, hogy saját maguktól jönnek oda hozzám, hogy mutassam meg, soha nem erőltettem senkire sem :))) S hogy utána saját magukat fejlesztik, képezik tovább, annyira jóóó!!! :))

Macus írta...

Nagyon termékenyek voltak ezek a napok! Szép darabok születtek.
Én most épp nem is tudom,mit csináljak. Vikinek egy pamut pulcsi majdnem kész, de úgy beleutáltam,nyilván lebontom... Nincs kedvem hozzáfogni semmi újhoz, félbemaradt meg nincs, amit befejezhetnék.

Amanda írta...

Nagyon ügyesek a lánykák! Szépségeket mutattál!

zazálea írta...

Már most jobb, mint az én horgolásom, komolyan mondom, nekem virágot soha nem sikerült. :o)
Ki is anyukája, ki is....

Kriszta írta...

Köszönöm lányok, a többiek nevében is :)

Eta írta...

Annyira jó, hogy megfertőződtek! :o) ÉS hogy maguktól próbálkoznak, kitalálnak. Örülök nektek. :o)))

Jandó írta...

De jó, hogy már ők iskedvet kaptak a horgoláshoz. :) Nagyon aranyosak. Na, meg persze szerencséjük van, hogy ilyen jó tanítójuk van. Detti csuda ügyes, nagyon tetszenek a láncai. Na, lassan már leköröz engem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails