2010. február 2., kedd

Újdonságok...

Valamivel kevsebb az időm, mint szeretném, Hugom már hiányolt is, hogy rég nem jelentkeztem :)), pedig ugye január 24. az nem volt olyan régen :D
Akkor kezdem talán az ajándékokkal, amiket kaptam:
Elinától érkezett ez a kedves díj, nagyon szépen köszönöm itt is neked :), és egyúttal elnézést is kérek, most kutyafuttában nem küldöm tovább, de igyekszem bepótolni.

Etától érkeztek ezek az aranyos elefántok :) Mivel mondtam, hogy gyűjtöm őket, ezért úgy gondolta, hogy elküldi nekem, hogy hamarabb meglegyen a létszám. Jelentem velük már 9 van, de én ugyanúgy gyűjtöm őket továbbra is. Főként, ha ilyen gyönyörűségeket kapok :))))) A kisebbik elefánt 1 cm nagyságú, eszméletlen mennyire picike és mégis mindene megvan, hihetetlen!!! Nagyon örülök nekik, köszönöm szépen mégegyszer itt is :)

Származási hely: Collages

Időközben készült egy ugyanolyan fekete mobiltartó, mint a Tomié (ajándékba), de azt már nem fotóztam.
Készült egy füzetborító, kellett valami a füzetemre, ami egy kicsit feldobja :)

Származási hely: Collages

És végül, de nem utolsó sorban egy horgolt piros blúz (vagy minek nevezzem) :D Terveim szerint nyáron is hordható lesz, viszont nekem most is tetszik, mondjuk egy elütő szinű magasnyakú felett, amolyan mellényként, a lényege viszont, hogy az enyém :))))), imádom a pirosat (is).

Származási hely: Collages

Update :)) Csilla kérdezett rá a fonalra, hogy honnan van, mikor elgondolkodván rájöttem, hogy tavaly májusban szereztem be, így a blúz a 390 grammjával megy a fonalfaló játékba :)

7 megjegyzés:

Kati írta...

Ez a füzetborító nagyon tetszik:)
Egyszerű, ésmégis szenzációs!
Én mobiltokot csináltam... és valami hasonlót szerettemvolna a kötőtűimnek,mint ez a borító:)
Piroska is tetszik! Publikus a mintája?;)

Csilla írta...

Jó a borító de nálam a piroska a nyerő, nagyon-nagyon szép!

Eta írta...

A füzetborító jó ötlet. KArácsonyra a lányomnak azokat a (kézzel írott) recepteket gyűjtöttem össze, amiket az utóbbi 3 évben kipróbáltam, és egy naplószerű összeállítás lett belőle, tanácsokkal, és főképp emlékekkel. De csak egy ronda kockás füzetbe írtam őket. Lehet, hogy horgolok rá én is borítót. :o)

Macus írta...

Már én is hiányoltalak....
A füzetborító fantasztikus, de a többi se kutya. tetszenek nagyon.

Erika írta...

Hát még jó, hogy hiányollak!!! Tudom, hogy ezer a dolgod, de ha egyszer hozzászoktam a sűrű újdonságokhoz, nehéz leszoknom róla. Tudod, hogy függő vagyok!!!
Nagyon jó a füzetborító, meg a piroska is... A Tomi mobiltartója is nagyon tetszik! Puszika

amilgade írta...

Nagyon jó a füzetborító, eszembe se jutott volna, hogy ilyet is lehet készíteni!!!!!!
A piros felső is nagyon tetszik, szívesen látnám rajtad! ;-)

elina írta...

Draga Kriszta megint gyonyorusegeket alkottal! Kerlek nezz be hozzam...ismet:-DDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails