2009. augusztus 2., vasárnap

Táska....

Nos, ez megint csak egy kísérletezés. Ebből legalább azt megtanultam, jó sokat kínlódva, hogy az ember lánya mielőtt valamibe belefogna, legalább olvasson már utána a témának. Nekem azt minek, gondoltam, majd egyből mindent egyszerre..... :))
Az úgy történt, hogy gondoltam egy nagyot, összeszedtem a levágott farmernadrágszárakat, amit persze nem szoktam eldobni (mint ahogy egyéb kacatot sem) és nekiálltam farigcsálni, minden konkrét elképzelés nélkül.

Aztán, ha már ennyi négyzetem lett, akkor kezdtem őket összevarrosgatni, merthogy a háromszögek jobban tetszenek :)

Ekkor volt egy elképzelésem, hogy mit szeretnék létrehozni, csak mivel semminemű ismeretem nem volt a téren, így rá kellett jönnöm, hogy annak lőttek.
Azt viszont nem szerettem volna, hogy az anyag, meg a ráfordított időm kárbavesszen, így gondoltam egy merészet, hogy mi lenne, ha.....



megpróbálnám táskának összerakni....

Kapott szép nagy zsebet....

Meg kettő kicsikét is (mobilnak és sticknek)...

A végére pedig ez született meg az egészből...


Természetesen korántsem tökéletes... mint az látható, nekem még az is gondot okoz, hogy egyenesen varrjak össze valamit... Ám a lelkesedésem annyira nem tört le, hogy többet ne próbálkozzak, bár mostmár ideje lenne valami egyszerűbbel kísérletezni :)




5 megjegyzés:

nöné írta...

Ez kérem szépen egy igen helyes kis darabocska lett! Minden tiszteletem a bátorságodért és az ügyességedért! És ami a legfontosabb, még ha szerinted nem is a legtökéletesebb, hogy Te csináltad sk. kútfőből. Ez ám a kreativitás!!!

Névtelen írta...

A patchwork-özés könnyűnek tűnik, de mégsem az. Nagy türelem és precizitás kell hozzá.Minden lépést előre meg kell tervezni.( Sajnos nekem nem erősségem foltvarrás)
Első kísérletezésként , nem rossz..SŐT..nagyon jó ez a tatyó :-)

Csilla írta...

Igazán nem rossz ez a táska :o) hidd el a 10. más sokkal jobb lesz :o)))

elina írta...

Kriszta en csak csondben irigykedem...szerintem ez a taska nagyon szuper lett...es elmondhatod rola hogy ezt bizony nem vetted hanem sk csinaltad...es ez egy egyedi darab...nagyon szep egyedi darab:-)

Viktória írta...

Nagyon jó lett, bár én is itt tartanék már ( az én gépem megint a szerelőnél...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails