2009. május 8., péntek

Kardigán

Végre valahára megszületett a Tomi kardigánja is. Amennyire szerettem kötni amikor elkezdtem, annyira untam már a végére, ezért is készült el ennyire lassan. 


Közben persze más dolgokkal is kellett foglalkozni, hogy szűnjön kissé a kockák egyhangúsága :) s hát értelemszerűen (amolyan szőke nős értelem persze :D) miért is ne egyéb négyzetekkel...
Mivel Dettinek is ígértem egy hasonló kardigánt, de semmi részem nem óhajtotta ezzel a kötéssel, ezért a több blogon is látott nagyi mintával próbálkoztam. Naomitól kaptam ugyan leírást, de valahogy startból nem ezután mentem :) Az igazsághoz tartozik, hogy akkor elfelejtettem kinyomtatni, utána meg nem találtam sehol sem, valahova elkevertem, de rendesen ám :) Hiába az ember lánya vagy csinál valamit rendesen, vagy sehogysem :D :D :D
Így hát ezek a négyzetek készültek:













12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jò a kardigàn, szuper jòl nèz ki! Mondjuk elhiszem, hogy a vègère màr kissè unalmas lehetett kotni, de megèrte!!!

nöné írta...

Kriszta, ez a kardi tökjó lett! Gratulálok hozzá!

Csilla írta...

Nagyon jó lett a kardigán, tényleg babrás lehetett kötni. A Detti kardigánja is szuper lesz, nagyon jók a színek. Ez is unalmas lesz a vége felé, sok egyforma négyzet...

Kriszta írta...

Köszönöm szépen lányok :)
Sebaj, ha unom a Dettiét, majd csinálgatok közbe más egyebet is :D Fel sem fog tűnni, hogy több dologba belekezdek, már egész megszokom lassan :D :D :D

nöné írta...

Utánozni nem járja!!!!:oDDDDDDD

Gabella írta...

Nagyon jó lett a kardigán! A kapucni a legjobb! És tetszenek a négyzeteid is! Nekem is tervben van valami a nagyi-mintával! :)

Kriszta írta...

Na ja, a blogolás mellékhatásairól nem írtak sehol :D :D :D

Kriszta írta...

Köszönöm szépen Gabella, főként mert a kapucnit legalább háromszor bontottam vissza, mivel bő volt a nyaka, és sehogy sem akart kinézni. :)

Névtelen írta...

Szuper ez a kardigán, nagyon vagány a srác benne!

Anice kötős blogja írta...

Nagyon ügyi vagy, hogy ilyen sok munkával járó kardigánt készítettél!
jól áll a nagyfiúnak!

amilgade írta...

:-) Nagyon jó lett a kardigán! Igazán vagány srác lett a fiadból benne. Nagyon jól áll neki!

HH írta...

Nagyon szépek az alkotásaid,gratulálok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails