2009. március 29., vasárnap

Patchwork kötés

Na, annyira belelendültem már, hogy csak na :D Ja, és ez mind az idei "termés"... nem tudom, hogy sok vagy kevés, nekem ennyire futotta :)
Aki kíváncsi még egyebekre is, az itt megnézheti. Ez az album a teljesség igénye nélkül készült, azok az általam készített dolgok vannak benne, melyeket össze bírtam hirtelen szedni, amikor fényképezőhöz jutottam :)

Pillanatnyilag ezzel foglalkozom (már amikor nem vagdosok). Tominak (a fiam) készül, elvileg kardigán lesz belőle.

2 megjegyzés:

Jucus írta...

Végignézegettem, mi szépeket készítesz, nagyon ügyi vagy! Örülök, hogy mégis készítesz blogot, látom, megy ez Neked, mint a karikacsapás! Be is jelentkeztem rendszeres olvasónak!

Moncsi írta...

Szia Krisztina! Feltettem a pillangó mintáját is, jó bökdösődést. Ezeket csak keményítővel fújtam le, és napon száradtak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails